Oslagbar känsla...

Hej alla fina! 

Nu sitter jag i bilen på väg hem från gymmet. Matilda sjunger jullåtar och mamma nynnar med! 

På gymmet blev det ett svettigt IW intervallpass och efter det köttade jag bröst tills armarna skakade! Precis som det ska vara! Då jag har träningsverk efter lördagens ben/rumpapass brände det rejält i benen under IW-passet men jag kämpade på ändå! Det var ett bra tag sedan jag körde IW nu och det är fortfarande lika jobbigt! Ungefär såhär känner jag under ett IW intervall/puls-pass om jag går in för att ta slut på mig själv! I början känns det kul, jag trampar på och känner hur värmen stiger på ett behagligt sätt i kroppen. Halvvägs in i passet är det inte riktigt lika roligt längre, jag undrar när det ska ta slut och svetten rinner ner i ögonen och svider. I slutet kör jag bara på viljan och tänker "nu spyr jag snart"! Sedan när konditionen är över och jag drar ner på motståndet känns det sååå underbart! Hur jobbigt det än är finns det inget som slår känslan efteråt! 


Älskar förresten mitt nya pannband! Så skönt om öronen när man är ute och springer eller går! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0