Snögubben Billy

Hej allihopa! 

Jag vet att det var ett bra tag sedan jag tittade in här och anledningen är för att jag inte har haft någon större motivation till att skriva. Jag har faktiskt under de senaste dagarna övervägt att sluta blogga. Jag känner att suget och behovet att få skriva av mig inte längre är lika stort och att jag hellre lägger tiden på annat. Sedan är jag rätt säker på att jag inte kommer sluta helt om jag känner mig själv rätt, men det kommer förmodligen inte dyka upp inlägg lika ofta här inne framöver. 

Förövrigt mår jag bra och vi är redan inne i februari och årets andra månad. Min mamma har varit i Stockholm i några dagar så jag och Linnéa har passat på att ha en riktigt mysig helg bara vi två! I lördags stoppade vi undan läxorna nästan hela dagen och umgicks näst intill hela lördagen lång. Vi bestämde oss för göra en snögubbe vilket tog oss nästan hela två timmar, men gud vad roligt vi hade! Till slut stod snögubben Billy färdig och klar i trädgården och då gick vi nöjda in och bakade kladdkaka! Resten av dagen spelade vi spel, kollade på film, mumsade i oss kladdkaka såklart och såg på melodifestivalen! Min söndag såg sedan ut som de flesta andra söndagarna och alldeles för fort var det måndag igen! Vi fick idag reda på att vi slutade 09.20, men inte förrän nu är jag på väg hem. Jag hade körlektion 15.10 så jag passade på att få gjort lite skolarbete med några andra tills dess. Sedan har jag varit på ett av veckans svettiga pass och ska nu hem, slänga i mig mat, kanske sätta mig med lite historia och sedan se på OTH! 

Hoppas ni alla mår bra och att ni haft en bra helg! 
Puss och kram <3




Här fick vi använda oss av våra fysikkunskaper och mekanikens gyllene regel för Billys mage var väldigt tung!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0