Röda och fina om kinderna...

Hej på er! 

Torsdag idag och dagen har faktiskt gått hyfsat fort! Det var bara under mattelektionen som tiden sniglade sig fram och den dåliga luften i salen gjorde inte bara mig trött och hängig! 

Kom precis hem från en promenad med Charlie där Linda gjorde oss sällskap! Riktigt fina och röda om kinderna blev vi! Nu tänkte jag sätta mig och göra några mattetal innan Linda kommer hit senare för en myskväll, men först får jag ta och göra en brasa då termometern på bordet framför mig visar endast 15 grader!!! 

Ha det fint hörni! 
Puss och kram <3


Det är en hel del snö som ligger längs vägarna!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0