Trött och hungrig...

Hej på er!

Just nu är jag trött och hungrig och längtar hem till min säng! Har precis bockat av min sista teorilektion på bilskolan och det känns väldigt skönt! Innan det var jag en sväng på gymmet för ett ben/rumpa pass och jag slapp stressa då jag kunde skippa sista lektionen eftersom att jag redan var klar med det som skulle göras! Jag fick reda på mitt slutbetyg i Fysik 1 idag och kunde dra en lättnadens suck! Nu lägger jag det bakom mig och lägger allt fokus på Fysik 2! 

Vet ni förresten vad det är för datum idag? Den 14:e januari och precis en månad tills jag fyller 18år!!! Lite ofattbart är det allt! 

Imorgon väntar ännu en lång dag och den inleds med ett seminarium i historia som jag ser allt annat än fram emot! 

Hoppas att ni mår bra! 
Puss och kram <3


En bild från igårkväll då jag och Charlie tog en promenad i snön!


Kommentarer
besviken tjej

Och vet ni vilken dag det är idag. Den 14:de Januari, alltså en månad till min födelsedag. Hallå, glömde du vem som hade namnsdag idag eller. (okej, jag pausade i plugget)

Svar: Haha fy skäms! Fortsätt med tyskan! ;) Tror bestämt att jag grattade en viss Felicia på namnsdagen imorse?? ;)
SannaCeciliaNyberg

2014-01-14 @ 19:21:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0