Svart på vitt...

Hejsvejs! 

Efter dagens andra pass på gymmet ska det bli skönt att komma hem till resten av familjen. Även fast både mamma och Linnea är lite extra kinkiga den här veckan om ni förstår vad jag menar! ;) 

Dagens seminarium i historia var inte riktigt så hemskt som jag föreställt mig och nu i efterhand känns det riktigt skönt att ha det gjort, tillskillnad från några av mina klasskompisar som ska göra det nästa vecka. På dagens biologilektion tittade vi på film och då menar jag en riktig film och ingen av de där jättetråkiga, svartvita dokumentärfilmerna som man knappt kan hålla sig vaken till! På håltimmen fördrev jag tiden med att köra ett pass mage på gymmet och entreprenörskapen flöt sedan på rätt bra! Vi blev klara lite tidigare så jag satte mig bekvämt tillrätta i en soffa i aulan och såg på ett avsnitt av OTH innan mitt andra besök på gymmet! Efter det var jag mer en redo för ett svettigt IWpass! Det var så gott som min dag svart på vitt! 

Ha nu en riktigt fin kväll allihopa! 
Puss och kram <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0