Han är tillbaka!!

Ja han är tillbaka! Vem kanske ni undrar? Jo den bästa, eller i alla fall en av de bästa ledarna på Friskis! Han har varit borta i ungefär en månad, men är nu tillbaka och hade sitt första IWpuls-pass ikväll! Ni som har kört olika pass på gym eller någon träningsform över huvudtaget vet att tränaren/ledaren har stor betydelse! Roger som jag hade nu ikväll gör mig alltid lite extra glad och han får mig alltid att le! Innan det blir för jobbigt förstås för då ler man inte direkt! 

Min onsdag har annars varit bra! Jag har gått runt i ett par av mina nya jeans och ångrar mitt köp gör jag inte! Innan hatade jag att köpa jeans. Inga satt fint och jag mådde många gånger riktigt dåligt när jag gick ut från omklädningsrum efter omklädningsrum utan att ha hittat ett enda par som satt någorlunda okej. Idag när jag är mycket mer bekväm med min kropp och mitt utseende tycker jag det är riktigt kul att köpa jeans och speciellt när man hittar de där som är riktigt sköna och som dessutom sitter riktigt snyggt! Jag tror att det är den största orsaken till att jag idag av någon anledning dras som en magnet till jeansen i de flesta affärer. Men som jag skrev innan får det vara nog med inköp av jeans på ett bra tag framöver! 

Nu är det tydligen väldigt halt på vägarna! Jag hörde innan att busschauffören fick meddelandet att hon skulle strunta i tidtabellen och se till att ta sig hem välbehållen istället och det mina vänner tyckte jag lät som en mycket bra anvisning från chefen! Så med det avslutar jag detta inlägg och uppmanar er att vara väldigt försiktiga! 

Ha en fin kväll! 
Puss och kram <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0