Ny vecka...

Hej på er! 
 
En hel helg har gått sedan jag tittade in här sist och en ny vecka har tagit sin början! Min helg var ganska så händelselös, men sådana helger kan faktist vara väldigt uppskattade! Jag har gått runt hemma i myskläder och tagit det lugnt, kört två riktigt roliga pass på gymmet, jobbat och sett ett antal (säger inte hur många) avsnitt av OTH. 
 
Idag har jag inombords suckat lite över den nya snön som lagt sig under dagen och kört en av mina sämre körlektioner. Jag körde inte av vägen som tur var vilket är rätt lätt hänt i detta hala vägunderlag, men jag var lite allmänt ofokuserad. Nu efter ett svettigt IW-pass är jag sådär behagligt trött i kroppen och det ska bli väldigt skönt att komma hem till de andra där hemma! 
 
Hoppas att ni alla mår bra!
Puss och kram <3
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0