Älskar att vara en morgonmänniska!

Hej på er! 

Jag älskar att vara en morgonmänniska! Klockan är snart halv tolv och jag har hunnit vara på gymmet i två timmar och dagens träning är därmed avklarad! Idag började jag med lite uppvärmning på löpbandet innan jag gick på ett riktigt svettigt skivstångspass (utan intervaller) och därefter fokuserade jag ytterligare några minuter på mina ryggmuskler! 

Nu ska jag läsa på om bilen och i eftermiddag förhoppningvis bli godkänd på det sista teoriprovet på datorn! 

Ha en din lördag allesammans! 
Puss och kram <3


Det blev mina grå militärmönstrade tights idag. Så sköna att träna i! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0