Man måste passa på...

Hejsvejs! 

Sitter på bussen på väg hem efter ett pass på gymmet. Biceps/triceps blev det idag och slängde även in lite träning för handlederna. Det var skönt att låta överarmarna vila en stund och dessutom är det inte helt fel att vara stark i handlederna! 

När jag kommer hem ska jag hämta min älskade lillasyster och sedan spendera lite tid med henne hade jag tänkt. Man måste passa på att umgås med henne när man hinner och kan! 

Ha en bra kväll allihopa! 
Puss och kram <3


Såhär ser det ut när jag tränar handlederna. Lägger armarna på en bänk så att inte överarmarna jobbar utan endast handlederna. De där armmusklerna börjar ta sig! Kul när man ser resultat av sin träning! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0