Aldrig att jag tänker förstöra för mig själv igen!

Okej såhär ligger det till, JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA!!! Det är så skönt och jag mår så bra!!! Aldrig att jag tänker förstöra för mig själv igen och inte kunna träna!! ALDRIG!!! Att träna idag är inte alls som när jag tränade för något år sedan! Då tränade jag för att slippa ångesten. Jag kände att jag var tvungen att träna och glädjen med att träna försvann någonstans på vägen. Jag mådde inte bra vare sig i kroppen eller i knoppen. Men idag är det så roligt igen!! En person som inte brinner för träning så som jag kan förmodligen inte förstå den oerhörda glädje och faktiskt avkoppling som träningen kan ge. Samtidigt finns det en hel del där ute som jag delar denna glädje med! 

Nu ska jag hem och äta maaat! Två mellanmål under eftermiddagen och trots det är jag nu riktgt hungrig igen! Precis som det ska vara! 

Ha en fin kväll hörni! Puss och kram <3


Såhär ska håret se ut efter ett tufft och roligt konditionspass! Så genomsvettig så att det ser ut som att man har tagit en dusch ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0