Multiträff!!!

Godmorgon! 

Just nu sitter jag inte i skolan utan i bilen på väg till Lund och det nästsista multifamily mötet! Tanken var att jag skulle köra, men då jag tog upp rullgardinen ändrades de planerna! Då jag aldrig kört på vinterunderlag tidigare kände jag inte för att ge mig ut på motorvägen i morgontrafik när det blåser och snöar första gången! Vi körde innan förbi en bil som kört av vägen och jag kände då att mitt beslut var det rätta! Sedan hade mamma självklart inte låtit mig köra för den delen heller! Vi kör för tillfället 70km/h på motorvägen! 

Igår när jag hade varit på gymmet stod det körlektion på schemat och det gick riktigt bra! Jag har nu bokat in lektioner samt halka, prov och uppkörning! Nu är jag inne på slutspurten! 

Det ska bli riktigt kul att träffa multigänget idag och i eftermiddag följer jag med Felicia hem! 

Hoppas ni får en bra helg! 
Puss och kram <3


Vi har hamnat bakom en plogbil som täcker båda körbanorna. Skrev jag 70km/h? Jag menar 50km/h! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0