Besvärliga Sanna...

Hej på er! 

Igår var det en segdag men inte idag inte! Jag har hunnit med en löptur på förmiddagen och sedan ett rygg/axelpass på gymmet nu på eftermiddagen! Jag kände mig riktigt besvärlig på gymmet idag! Jag komockorna tänkte värma upp på löpbandet i fem minuter, men hade inte sprungit mer än en minut förrän en av mina träningshandskar trillade ner på bandet och försvann! Helt borta var den! Jag la mig ner på golvet (ja jag kände mig rätt dum) och tittade under, men såg den inte. Jag tänkte att den kanske hade fastnat inne i bandet eller något och fick be om hjälp. En jättesnäll man letade fram verktygslådan och satt och skruvade upp bandet, men såklart var inte min handske där heller! Det visade sig att den hamnat under löpbandet bakom mig och att allt skruvande och fixande hade varit helt i onödan! Gud vad jag kände mig besvärlig! Hädanefter tänker jag lägga handskarna på golvet när jag värmer upp eller så behåller jag dem på! 

Nej nu ska jag sätta mig och läsa lite om trafikregler. Min 18-årsdag närmar sig med stormsteg och jag börjar känna mig en aning nervös! Självklart behöver jag inte köra upp precis den 14 februari, men man vill ju ändå ha det där körkortet! 

Ha en fin kväll! Puss och kram <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0