År 2014!

I natt tog vi tillsammans ett stort kliv in i år 2014 och jag hade den roligaste kvällen på väldigt länge! Jag känner på mig att detta nya år kommer bli ett riktigt bra sådant och vi får hålla tummarna för att jag har rätt! Jag somnade ungefär vid halv fyra vilket betyder att jag idag är väldigt trött och att dagen till ära får bli en riktig segdag! Kvällen igår spenderades i munka hemma hos Amelia och jag hade som sagt väldigt roligt! Till en början var vi massa tjejer, men vid 10-tiden försvann nästan alla iväg till en annan fest, men jag och tre andra tjejer bestämde oss för att stanna. Jag är helt övertygad om att jag tog rätt beslut för vilken kväll vi fyra hade tillsammans! Man tror kanske inte att endast fyra tjejer kan få till det där lilla extra, men jag lovar er att det går! Så med underbart sällskap och en flaska champagne inlede jag år 2014!
 
En liten årsresumé om år 2013 har jag väl tänkt skriva, men för tillfället är jag alldeles för trött så det får vänta! Jag hoppas att alla hade en underbar kväll igår och att ni inte mår allt för hemskt idag!
 
Puss och kram <3




 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0