Träff 7...

Heej! 
Måndag idag och hela familjen har hoppat in i bilen och är nu på väg ner till Lund för att träffa det härliga Multifamilygänget! Idag är det träff 7 och imorgon nummer 8. Man träffas allt som allt 10 gånger under ett helt år vilket betyder att vi bara har två gånger kvar efter dessa två dagar och det är lite sorgligt! Vi har alltid så himla kul tillsammans och multifamily är nog det bästa som någonsin hänt mig! Får ni någonsin en sådan chans om ni sitter fast i samma anorexiträsk som jag gjorde så tveka inte att ta den! 
 
Nu hoppas jag att nu får en härlig dag allihopa! Det vet jag att jag i alla fall kommer ha!
Puss och kram<3
 
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0