Det går fort när man har kul...

Dagen går fort när man har kul! Klockan är redan två och jag och Linnea väntar på bussen som ska ta oss hem! Efter att ha tränat två timmar är man ganska så trött i kroppen! Vi körde indoorwalking,(det var ett måste då Linnea trodde att man gick runt i ett rum!) skivstång, cirkelfys och cirkel X. Riktigt roligt har vi haft! Efteråt åt vi en så god lunch på Torstens och gick runt lite i stan innan vinkade av Felicia vid tåget! 

Nu ska vi som sagt ta oss hem och där väntar lite skolarbete och annat smått och gott!

Ha en fortsatt bra lördag hörni! 
Puss och kram<3

Godaste räksmörgåsen på länge! 


Kommentarer
Emma

Hej Sanna! gud va mysigt ni måste haft det!
Tänkte bara berätta att jag har skaffat mig en blogg nu, ett till försök till att faktiskt lyckas haha! men kolla gärna in i alla fall. Kram <3
http://emmasaryd.devote.se/

Svar: Åh gud vad roligt! Den ska jag absolut följa!! 😃💕
SannaCeciliaNyberg

2013-10-20 @ 15:55:04
URL: http://emmasaryd.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0