Dags för lite belöning...

Hej på er!
 
Jag vaknade upp utan ström och med ett hus fullt av tända ljus, riktigt mysigt! Nu har strömmen kommit tillbaka vilket är rätt skönt då det annars hade varit väldigt svårt att laga mat och framförallt att sitta här och skriva! Jag har precis varit duktig och gjort lite matte och ska nu därför belöna mig med ett avsnitt av Gossip Girl! Sedan i fredags har jag nog hunnit se hela 16 avsnitt av serien! Man skulle kunna tro att jag inte gör något annat haha!
 
I alla fall, senare ska jag bege mig mot gymmet för ett tufft pass ben/rumpa hade jag tänkt och sedan ska jag tillbringa resten av dagen och kvällen med Nellie! Det var alldeles för länge sedan bara hon och jag umgicks så det ska bli väldigt mysigt!
 
Ha en fortsatt bra dag! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0