Skola igen...

Godmorgon!

Efter några väldigt stressiga minuter sitter jag nu på bussen. Busskortet har jag glömt och förmodligen något mer då tiden rann iväg i en väldig fart därhemma! 

Då var det en ny vecka och skola igen. Lovet gick alldeles för fort vilket säkert många andra kan hålla med om, men det är inte så långt kvar till jullovet! Igår satt jag med skolarbeten som jag skjutit upp på tok för länge. Nästan hela eftermiddagen spenderades vid skrivbordet, men jag har ju bara mig själv att skylla! 

Idag åkte förresten vinterjackan på. Lite varm är den nu på bussen, men där ute funkar inte skinnjackan längre om jag inte vill frysa! Ja och frysa har jag ingen större lust med faktiskt! 

Ni får ha en bra dag allihopa! Vi hörs!
Puss och kram <3 



Sanna gillar inte stressiga morgnar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0