Måste få klaga lite...

Godmorgon! 

Jag varnar för att detta inlägg kan bli aning klagande, men jag tänkte att ni ska få höra hur väldigt mycket jag (och säkerligen många andra med mig) har att göra för tillfället! Jag har något att göra i precis alla ämnen jag har! Det är inlämningar, prov, seminarium, labbrapporter och ja jag tror inte att jag behöver skriva mer. Dessutom har jag körteori och körlektioner som ska hinnas med och därimellan ska jag försöka hinna äta, sova och leva litegrann. Det är inte lätt kan jag tala om! Jag berättade att jag gick och storgrät för mig själv förra veckan och inte så konstigt är kanske det då jag har så himla mycket att göra. Igår var det bara i svenska vi inte hade något speciellt i, men tror ni inte att vår lärare i början av lektioner berättar att vi ska ha grammatikprov? Jo men självklart ska vi ha det! Vi övertalade henne i alla fall att vi ska skjuta det provet till efter lovet för vi vill ju inte falla ihop av utbrändhet och få grått hår!

Okej jag tror att jag är klar med mitt klagande! Självklart är jag medveten om att jag verkligen inte är den enda med detta problem och jag tycker synd om mig själv och alla andra som har det såhär! Men det är snart lov! Vi måste hålls ut allesammans! 

Ha nu en bra dag! Puss och kram <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0