En liten utvärdering...

Hej hopp gummi sn***! 

Äntligen har jag fått köra mitt efterlängtade skivstångsintervallpass! Förra veckan blåste det ju bort som ni kanske minns! ;) Om ni sitter där hemma och funderar på att gå på ett gympass och är ute efter ett svettigt och ganska jobbigt sådant, rekommenderar jag skivstångintervall starkt! Sedan är det som med alla pass att det blir vad man gör det till! 

Jag sitter nu, kanske inte helt oväntat, på bussen. Jag har nyss stoppat i mig mellanmål och druckit lite extra protein. Om jag inte minns helt fel lovade jag att utvärdera det proteinpulver jag köpte för rätt många veckor sedan. Då jag använt det ett tag kan jag ju berätta vad jag tycker om det än så länge! 

Först och främst har jag inte använt mig av något proteinpulver förut så jag har inget att jämföra med och jag är ingen expert på området! Men utifrån mina erfarenheter är det ett gott proteinpulver  (smak av jordgubb och persika). Det är lätt att blanda med mjölken (eller vatten men själv kör jag alltid på mjölk) och det blir inga äckliga klumpar! Jag vet att det jag dricker är helt naturligt och inte innehåller några konstiga tillsatser vilket känns väldigt bra! Jag märker resultat med min träning då jag har blivit starkare, men förmodligen beror det i första hand på träningen och inte att jag tar extra protein! På förpackningen stog det att man skulle inta pulvret dagligen om man var mycket fysiskt aktiv, men då jag känner att jag får i mig tillräckligt med protein via min vanliga kost tar jag bara lite extra protein i kombination med styrketräning! Det är tex väldigt bra dagar som idag då jag tränar rätt sent och alltså inte åker hem och äter exempelvis en stek med potatis. Sammanfattningsvis är jag nöjd! 

Nu längtar jag hem till min säng och hoppas att ni har haft en bra dag! Puss och kram <3


En bild tagen för ett tag sedan då jag nästan var helt själv på gymmet! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0