Den unge Werther...

Godmorgon allihopa!
 
Ja som jag gissade var jag ganska så trött när jag kom hem igår, men en bra dag hade jag lagt bakom mig! Mötet i Hbg gick väldigt bra och efter det mötte jag, Elin och Magnus upp tre tjejer från klassen för lite fika och kikande i affärer innan vi satte oss på Haket och åt mat! En riktigt bra restaurang och ett plus i kanten fick dem då de serverade lite förrätt helt gratis. Gratis mat går alltid hem eller hur? ;) Sedan bar det av mot teatern där vi skulle kolla på Den unge Werthers lidanden. Jag tycker mycket om att titta på teater, men det var kanske inte riktigt den typ av pjäs jag själv hade valt att titta på. Men det var ändå rätt mysigt att sitta där, trots att jag inte alla gånger hängde med! 
 
Hoppas att ni får en bra dag! Min torsdags kommer nog inte bli så pjåkig faktiskt!
Puss och kram <3
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0