Bra för självförtroendet...

Hallå! 

Sitter nu på bussen och väntar på att den ska börja köra hemåt! Känns sådär då jag fick knacka på rutan och väcka chauffören, som tydligen tog en liten tupplur, för att få komma in. Vi får hoppas att han inte är alltid för trött så att jag och alla andra som ska åka på bussen kommer hem säkert! 

Jag har nyss varit på mitt favoritpass nämligen skivstångsintervallpasset och efteråt var det bara jag i omklädningsrummet. Därför passade jag på att sjunga några trudelutter i duschen. Är det inte konstigt att man alltid sjunger så mycket bättre i duschen? Ja lite mystiskt är det men bra för självförtroendet! 

Då klockan börjar bli mycket säger jag nu godnatt! (Även fast jag inte kan krypa ner i sängen riktigt än) Hoppas att ni har haft en bra dag! 
Puss och kram <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0