Bloggfri helg, men nu tillbaka...

Hej på er! 

Jag hade en liten bloggfri helg som ni kanske märkte. Dels för att jag inte hade så mycket att skriva om och dels för att jag inte hade någon större lust. Det har inte hänt något speciellt i Sannas liv kan jag dock tala om. Jag har lagt en skön helg bakom mig och har inlett denna nya vecka som jag ännu inte vet hur den kommer att sluta. Och tur är väl det att vi inte kan se in i framtiden för hur kul skulle det vara på en skala? Livet ska ha  sina små överraskningar tycker jag! 

Nu är jag på väg in mot gymmet för det är ju måndagkväll vilket betyder skivstångsintervallpass när jag inte har något annat viktigt för mig! 

Hoppas att ni alla mår bra! 
Puss och kram <3



Åh längtar tillbaka till Spanien nu nät jag sitter här och tittar ut på mörkret med vinterjackan på! 




Kommentarer
Spanienkompis

Man gör ju det! <3333333

2013-11-11 @ 19:18:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0