Syrener och den 20 maj 2013

Då var den näst sista veckan i skolan påbörjad! (Jag räknar inte med vecka 23 då vi slutar på tisdagen) Jag har gjort ett franskaprov i hörförståelse som inte alls kändes bra och direkt efter det ett muntligt som kändes om möjligt ännu sämre. Åh jag orkar verkligen inte med franskan och tycker det ska bli skönt att slippa det nästa termin! I kemin däremot fick jag glada besked om att jag ligger stadigt i mitt betyg och kan därför ta det väldigt lugnt tills vi slutar, halleluja!
 
Efter skolan har jag varit och handlat födelsedagspresent till min lillasyster som fyller år i nästa vecka. Det blev ett Disney Monopol spel och om jag inte har helt fel för mig så kommer hon bli överlycklig! Det har även räknats lite matte och tittats på lite Vampire Diaries vilket jag förresten ska sätta mig och se ett till avsnitt av nu hade jag tänkt.
Puss och kram <3
 
Fotograferade dessa fina syrener som börjat blomma när jag och mamma var ute på en promenad innan.
De luktar verkligen helt fantastiskt tycker jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0