Time to go....

Så mina vänner, då är det bara några ynka minuter kvar tills hela familjen ska hoppa in i bilen. För er som är kvar i Sverige de kommande två veckorna så hoppas jag för er skull att vädret är med er! Eller det gör jag väl egentligen inte om jag ska vara helt ärlig hehe, men bara regn och temperaturer under 20°C hoppas jag i alla fall att ni slipper! Då jag faktiskt ska åka på semester kommer bloggen att hamna ganska så långt ner på min prioritetslista vilket ni säkert kan förstå så förvänta er ingen toppuppdatering! Jag kanske slänger upp något inlägg om jag har tid, men jag lovar inget!
 
Nu hoppas jag att vi alla har två härliga veckor framför oss! Ha det så jättebra och ta hand om er och varandra! Puss och Kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0