En bukett med rosor...

Klockan är strax elva och jag har redan hunnit med mycket denna morgon! Vid nio tiden befann jag mig hos min sjukgymnast där vi pratade, jag fick någon liten övning och så pratade vi ännu mer. Jag gillar verkligen att träffa min sjukgymnast då det är så himla enkelt att prata med henne! Innan jag tog bussen hem igen fick jag syn på en bukett med väldigt vackra rosor på torget och bestämde mig på en gång för att köpa den till mor min. Hon blev så glad och det är precis därför jag älskar att överraska mina nära och kära med en gåva när de som minst anar det!  
 
 
Nu har jag tagit på mig träningskläderna och ska ut på en liten joggingtur!
Ta hand om er! Puss och kram <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0