Nya blekfisar på intåg...

 
Fredag idag och vi har snart (om några timmar) varit här i en vecka. Lite färg har man faktiskt börjat få. Står man bredvid mamma känner man sig väldigt brun och fin, men ställer man sig bredvid någon annan här på hotellet känner man sig rätt blek igen. Fast idag kommer det en hel hög med nya bleka turister haha!!! Trots att vi nu har varit här en vecka är det 50 i solskydd som gäller för mig på de flesta ställen då solen står mitt på himmeln. Det lär jag väl säkerligen få ha kommande vecka också med min känsliga hud
 
Idag och igår har vi mest badat och solat. Det känns som att det blir varmare för var dag, Matilda har fått brännblåsor under fötterna på grund av den varma sanden och idag var det strax över 30 grader i skuggan, men vi ska inte klaga! Det var ju sol, värme och bad vi åkte hit för. 
 
Nu ska jag gå upp och duscha och spela spel med de andra innan vi ska hitta någon ny restaurang där vi kan mätta våra magar! 
Hoppas ni alla har det bra! Puss och kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0