Den 24 januari 2013

 
Hej bloggen!
 
När klockan äntligen blev fyra och det var dags att stänga skåpet för sista gången idag så var min stackars hjärna helt slut. Men efter att ha suttit och räknat en himla massa på både fysiken, matten och kemin så är det väl kanske inte så konstigt? Efter en sådan lång dag som idag är det därför extra skönt att komma hem, slänga ifrån sig skolväskan, tvätta av sig sminket och sätta på sig myskläderna!
 
Jag hörde på radion imorse att vi enligt någon amerikans prognos kommer att få det onormalt kallt i nästa månad. Usch jag fryser bara jag tänker på det, hoppas verkligen att de har fel! Jag tänker på de stackarna som inte har något hus att värma sig i under dessa kalla månaderna! Jag kan inte ens föreställa mig hur hemskt kallt det måste vara att sova ute nu! Nej jag ska då verkligen inte klaga!
 
Imorgon är det fredag hörni, den mest uppskattade av veckans dagar, och jag känner på mig att min fredag kommer att bli en riktigt bra sådan! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0