A long day

 
Hej bloggen!
 
Första skoldagen på vårterminen 2013, check! Idag har jag och alla andra elever på min skola återigen gått runt i korridorerna och en hel del sega hjärnor har så smått börjat få igång sin tankeverksamhet igen!
Jag har glatt fått säga hej till klasskamrater som jag inte träffat under hela lovet och fått den där sköna känslan man får när man på darriga ben genomfört en redovisnig, denna gång på franska!
Visst är jag nu trött efter denna långa dag, men det är trots allt inte så farligt som jag trodde att det skulle vara! Sängen ser ändå väldigt lockande ut så nu tänker jag krypa ner och göra kudden sällskap, godnatt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0