16 januari 2013

 
Hej på er!
 
Efter att ha spenderat en hel del tid framför brasan har jag nu äntligen börjat få upp värmen på riktigt! Fy sjutton vad kallt vi har haft idag! Det räckte bara att man gick utanför dörren så frös allt snor i näsan till is, inte den behagligaste känslan direkt ;) Dumt nog glömde jag mössan imorse och det tog inte lång tid innan det började göra riktigt ont i mina små stackars öron. Jag kan se vart uttrycket att "kylan den biter" kommer ifrån.
Annars har skoldagen varit bra! Under hela franskalektionen stod vår lärare och pratade på och visade bilder från tidigare utbytes resor. Till min lärares förvåning och bestörtning, men till min och mina klasskamraters förtjusning var det helt plötsligt dags att sluta utan att vi hade behövt öppna våra böcker! Jag hoppas att vi inte såg allt för glada ut hehe ;) Sedan fick vi dessutom åka hem tidigare då en schemabrytande aktivitet inte tog så lång tid som väntat, man klagar inte direkt!
Nu känner jag mig väldigt trött! Det kom från ingenstans och nu är det ända jag vill att krypa ner i min säng och dra täcket om mig. Jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk :o Att missa skolan är inte något jag vill eller har råd med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0