Innan jag dör

 
 
 
Alla har vi väl saker som vi skulle vilja uppleva innan den dagen vi dör,
här har ni några av mina:
 
- Hitta mannen i mitt liv och gifta mig med honom
 
- Stå uppe i Eiffeltornet och blicka ut över Paris
 
- Äta på en restaurang som har tre michelinstjärnor
 
- Simma med delfiner
 
- Åka skidor på riktigt (Min enda erfarenhet av skidåkning är längdskidor i trädgården)
 
- Bli mamma
 
- Hoppa fallskärm
 
- Få se så mycket som möjligt av vår stora vida värld
 
- Lära mig att dyka med syrgastub och sedan dyka i Barriärrevet
 
- Vara med i Lets Dance
 
- Sova på en strand under stjärnhimlen
 
Detta är några saker som hade varit helt fantastiskt att få uppleva,
men mest av allt hoppas jag på att få leva ett långt och framförallt lyckligt liv! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0