9 februari 2013

 
Hej på er!
 
Har ni haft en bra dag? Min har varit en av de där lugna och sköna lördagarna! Jag har legat och myst med hunden i min säng, suttit i läshörnan och där lagt några kapitel bakom mig, varit ute på en promenad med mamman min och suttit kanske aningen mycket framför datorn! ;)
 
Nu har jag hoppat i min favorit-pyamas och sitter självklart och tittar på Melodifestivalen! Jag måste säga att jag tyckte Anton Ewald inledde det hela mycket bra. Både det jag hörde och såg tyckte jag var bra! ;)
Jag är riktigt imponerad av de som dansar så mycket som han gjorde samtidigt som de sjunger. Där snackar vi riktigt bra kondition!
 
Ha nu en fortsatt bra kväll och var rädda om er! =)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0