Vänner är bra att ha...

Godmorgon! 

Här ligger jag i sängen halv sju och kan inte somna om. Tänker på kvällen igår som var super mysig! Massa god mat, spelande och mycket skratt! Vänner är bra att ha! 

Idag är det bara en dag kvar till julafton och förhoppningvis kommer den inte gå allt för långsamt då jag har mycket trevliga saker inplanerade! Nu ska jag ta och göra mig lite frukost då magen skriker efter mat och sedan ska jag kolla på gårdagens avsnitt av julkalendern som jag missade igår. Årets julkalender har varit riktigt bra om ni frågar mig! 

Puss och kram <3



Galen panna, ett av spelen vi spelade igår! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0