Tidig morgon väntar...

Hej på er ännu en gång! 

Nerbäddad i sängen ligger jag nu och ska faktiskt säga godnatt! Tro det eller ej men jag ska upp klockan 05.00 imorgon. Jo det är sant och jo lite galen är jag nog allt, men jag ska upp och jobba. Klockan sex börjar vi vilket betyder att jag måste cykla hemifrån halv sex. Vi börjar väldigt tidigt så att vi (förhoppningsvis) även kommer kunna sluta tidigt! Att jobba på julafton låter inte väldigt lockande ska jag erkänna, men man för tänka positivt! Lönen är bra och väntan till Kalle Anka blir inte lika lång då man har saker att göra! 

Förresten så var bion mycket bra kan jag tala om! Nu får vi väl vänta ett år på den sista filmen! 

Sov så gott allihopa! 
Puss och kram <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0