Systrar och vänner genom åren...

Efter en god natts välbehövlig sömn vakande jag idag med ett leende på mina läppar! Trots brist på snö och tomte så blev det en väldigt bra julafton igår! Vi firade hos några nära vänner till familjen och med mormor och morfar såklart! Vi tittade på Kalle Anka, åt mycket god julmat, lekte paketleken, delade ut julklappar och hade det väldigt mysigt tillsammans! Väldigt fina presenter fick jag också! En present invigde jag redan imorse och är något jag har velat ha väldigt länge, nämligen en Blender! Så till frukost imorse drack jag en supergod smoothie av yoghurt, banan, apelsin och jordgubbar! Det kommer bli många smoothies och annat gott framöver! Jag fick även bland annat ett par väldigt snygga knallrosa halkskydd från designtorget så nu är jag väl förberedd inför halka! Jag fick en Girogio Armani parfym och bodylotion vilka kommer få mig att lukta mycket gott, riktiga ullstrumpor och fårskinnstofflor som kommer hålla mig riktigt varm om fötterna, en superbra sminkborttaggning, sjal, halsduk och andra väldigt fina saker! Min syster gav mig två saker som gjorde mig lite rörd faktiskt. Ett halsband med ett hjärta där det står ingraverat "Always on my mind, forever in my heart" och en fin keramikljushållare där det står "Fnittra, kivas, tårka tåren. Systrar och vänner genom åren". Åh alldeles varm i hjärtat blir jag när jag läser dem! En sådan snäll syster jag har och själv måste jag väl ha varit en väldigt snäll syster som har förtjänat så fina presenter!
 
Nu ska jag gå och ställa mig i köket och fixa! Ha en fortsatt bra juldag allesammans!
Puss och kram <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0