Som jag längtar...

Är det inte konstigt att de gånger då jag nästan har all tid i världen är det lite att göra på jobbet och de dagar då jag har en gigantisk läxhög och massa annat som ska göras så tar det en himla tid! Idag var en sådan dag då jag inte hade något speciellt planerat att göra när jag kom hem och redan vid ett var jag klar. Rätt skönt ändå! Jag fick en massa tid på eftermiddagen här hemma istället och med den har jag hunnit göra klart en tidningsartikel till historian, snörat på mig löparskorna för en runda och även tagit en lång och välbehövlig dusch. Så skönt det var att springa när det var just ute! Det slog mig att jag knappt kommer ihåg sist jag var ute på en löptur! Jag har inte haft någon större lust att ge mig ut när det är mörkt och mestadels regnigt så de olika passen på gymmet har lockat mer. Men löparglädjen har inte försvunnit kan jag lova! Det gäller bara att ge sig ut när man känner för det för annars är det inte särskilt roligt.
 
Fjärde advent är det också idag och bara två dagar kvar till julafton!!!! Nu när jag har fått mitt efterlängtade lov längtar jag som en galning till julafton. Det måste vara årets absolut mysigaste dag! Man får umgås med nära och kära, titta på Kalle Anka och hans vänner, ge bort alla julklappar som man köpt och äta massa maaaat! Okej, det är även rätt kul att få öppna julklappar (kan man någonsin tröttna på det?) men det är bara en liten liten del av allt det underbara med julen och julafton tycker jag!
 
Min kväll är inte slut än och bättre ska den bli då jag om en timme ska träffa några av mina fina vänner! Absolut en av de bättre söndagskvällarna!
 
Hoppas att ni också får en bra kväll! Puss och kram <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0