I am back....

Efter pluggande, pluggande och ännu mer pluggande så är jag äntligen tillbaka! De senaste veckorna har varit väldigt intensiva, men nu äntligen kan jag pusta ut en aning. De nationella proven i fysik är över, en del inlämningar har lämnats in och imorgon har jag officiellt jullov, halleluja! Efter skolan idag hade jag tid att träffa Jessie, vilket var alldeles för länge sedan sist, för en liten fika och därefter har jag och min lillasyster haft en riktig myskväll tillsammans! Vi har spelat spel, sett på julkalendern såklart och så har vi även kollat på lilla Jönssonligan på Kollo. En bra kväll med andra ord!
 
Nu är klockan 21.17 och jag tänker gå och lägga mig. När man slappnar av känner man verkligen hur trött man är och vad är då inte bättre än att bädda ner sig i sängen? Nej inget alls faktiskt!
 
Så godnatt på er allihopa! Puss och kram <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0