Endorfiner och nya skor....

Tjolahopp tjolahej!

Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra! Trots en lång dag känner jag mig rätt pigg! Kan i och försäg vara endorfinerna efter IWpulspasset som fortfarande far runt i kroppen, men oavsett så är det skönt att inte känna sig trött och hängig! Idag sprang jag snabbt ner och köpte ett par nya skor på stan under hålan innan jag satte mig och pluggade matte med de andra. Då mina bruna höst/vinter skor har sett sina bästa dagar var det dags att införskaffa sig ett par nya! Det blev ett par rätt snarlika skor dessutom då jag verkligen gillade de förra! Jag köpte även en sula med fårull att stoppa i när det blir lite kallare där ute!

Ska bli skönt att komma hem till de andra där hemma och slänga på sig den mjuka pyjamasen! De håller på att baka lussekatter för fullt så ni kan ju gissa vad jag ska äta till kvällsfika innan jag går och lägger mig! 

Ha det så bra allihopa! Bara 20 dagar kvar till jul och 16 dagar kvar till lovet! 
Puss och kram <3


Jag ska hålla mig varm om fötterna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0