Dags för lite morgonträning...

Godmorgon!

Idag vaknade jag utvilad och pigg redan klockan sju. Kan bero på att jag la mig rätt tidigt igår, men jag var ganska så trött och utan något internet (vilket inte fungerar på grund av Sven) kunde jag inte se på serier och sängen var då det som lockade mest! 

Nu är jag på väg in till gymmet för ett pass och därefter ska jag gå hem till mormor och morfar för att umgås med de ett litet tag innan jag lämnar mina saker där och tar bussen med syster och några andra tjejer in till Väla. Idag är det inget möte utan shopping som står på agendan! Jag har handlat en hel del julklappar men har fortfarande några kvar! Sedan kanske jag hittar en liten present till mig själv också kanske?   

Ha en bra lördag mina fina läsare! 
Puss och kram <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0