Lite mer träningsvärk....

Hej hopp på er allihopa!
 
Efter en sväng på gymmet igår med Louise har jag nu inte bara träningsvärk i benen, utan lite (inte alls lika mycket som i benen) i armarna också! Men jag tycker faktiskt att träningvärk är en skön smärta då man vet att man låtit musklerna jobba! Självklart har musklerna jobbat även om man inte får träningsvärk, men nu när jag börjar gymma är det något jag får räkna med helt enkelt! Jag tyckte det var ett väldigt fint gym och jag köpte mig ett träningskort för fyra månader till att börja med. Så nu är det bara att tuta och köra med andra ord, men den där väldigt viktiga vilodagen får vi inte glömma bort! Det som är bra med att gymma är att man kan dela upp kroppen och fokusera på olika muskler vid olika tillfällen. Det betyder att man kan låta några muskler vila samtidigt som man tränar några andra, men en dag då alla muskler får vila är också viktig att ha!
 
Sedan fick jag och mamma en himlans bra kväll vilket jag hade förutspått! Allt smakade himmelskt (med undantag av ostron, vilket jag faktiskt testade för första gången) och vi blev allt annat än besvikna! Det var hon så värd min lilla mamma!

 
Mumma!!! :)
 
Ta hand om er nu! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0