En liten morgon hälsning

 
 
Godmorgon bloggen!
 
Då var påsklovet dessvärre över vilket betyder att det är slut med lugna morgnar och lediga dagar. Nu är det dags att ta tag i saker och ting ordentligt och köra gärnet sista biten innan sommarlovet! Sommarlovet... åh låter det inte bara för härligt? Jag måste säga att detta påsklov har känts både långt och kort. Jag tycker att jag har hunnit klämma in en hel del saker och det har varit ett av de bättre loven på länge! Men självklart hade jag inte klagat om det hade varat lite längre ;)
 
Min vecka som nu kommer ser lite annorlunda ut. Trots att påsklovet är över så kommer jag faktiskt inte vara i skolan. Hela familjen ska nämligen befinna sig nere i Lund under dagarna, varför tänker jag inte gå in så djupare på här. Men det betyder att jag kanske inte kommer att ha tid att titta in här så ofta som jag brukar då vi antagligen kommer att komma hem ganska så sent och då jag under kvällarna kommer att sitta med skolarbete så att jag inte hamnar allt för mycket back! Men något litet inlägg hoppas jag på att hinna med att skriva emellanåt ändå!
 
Jag ser att solen den skinner utanför mitt fönster vilket bådar gott för en bra dag!
Ha det riktigt fint allihopa! =)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0