Fredagsmys!

Åh vad jag älskar fredagar! Känslan av att ha två lediga dagar framför sig är helt underbar! Håller ni inte med mig? Det blev en hemmakväll för min del ikväll. Jag har hunnit vara ute på en löprunda i mörkret och sitter nu insvept i min mjuka pläd och är sådär skönt trött i kroppen! :) Jag älskar mysiga hemmakvällar i soffan framför någon bra film!
 
Som jag förutspådde var utställningen på Dunkers idag riktigt intressant och fängslande! Den handlade somsagt om miljöförstöringar, och vad vi kan göra åt dem. Den handlade även om orättvisorna och de ritigt stora problemen vi idag har i vår värld. Jag kommer kanske att skriva något mer om detta då jag fick mig en del tankeställare idag, men för tillfället är jag för trött för det! ;)
 
Nej nu ska jag fortsätta mitt fredagsmys! Kanske gå ner och se om vi har något gott att mumsa på för få kvällen fulländad? ;)
 
Ha en bra kväll, det tänker jag ha! Glöm inte bort att du är en speciell person! Du är du och du är bra, precis så som du är!
 
                                      
                                                     Älskar min pläd, den är guld värd!
     
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0