Dagens outfit

               
                  
                                            
Dagens outfit: Vitt (genomskinligt) linne från JC,
                         Mörkblå virkad tröja från Carlings,
                         Mörkblåa Miss Sixty Jeans,     
                         Vanliga vita sneakers.   
 
Ja, såhär kan jag då alltså se ut en tisdag som denna!
Jag tycker det är väldigt kul med kläder och shopping osv, men jag är en rätt snål person. När jag är och handlar är prislappen det första jag kollar på. De flesta lite "dyrare" kläder som hänger i min garderob har jag ärvt av äldre vänner och släkt. Eller så har jag någon gång lyckats fynda på rean! 
Jag handlar oftast i de vanliga affärerna som H&M, Gina, Cubus, Lindex, Carlings, Zara, Bik Bok, Vero Moda etc
 
Ni får ursäkta mina bilder som inte är av toppkvalitet! Jag har inte mycket till kamera, jag har ingen kamera alls faktiskt utan får använda min mobiltelefon eller dator, så det får bli som det blir. Min mobiltelefon köpte jag förresten på en ICA affär haha! Den har än så länge hållt i över ett år, det ni! ;)
Min mamma har en systemkamera som jag säkert kommer att låna någon gång dock.
 
Angående glasögonen har jag kommit så långt att det nu bara står mellan två par! Hm.. imorgon när jag ska tillbaka till synsam kommer jag väl säkert se fler som jag skulle kunna tänka mig att köpa. Jaja, ett par glasögon ska jag ha i alla fall!
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig, hoppas att det inte regnar imorgon så som det gör för tillfället! Men om det skulle vara så kan jag ju alltid använda mina stövlar! Positivt tänkande gått folk! :)
 
Sov gott! =)
 
                                                
                Måste bjuda på en sista bild! Julia ville också fotomodella lite hihi =)
 
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0