Dagens

Hallå! :)
 
 
             
 
Dagens klädval:
* Ljusa Miss Sixty Jeans, slitna i knäna,
* Linne från Bik Bok
* Enkel svart kofta från H&M (syns inte under jackan)
* Jacka från Gina Tricot
* Svarta Hunter Stövlar
 
Ja såhär har alltså jag sett ut under dagen.   
 
Den här tisdagen har väl sett ut som de flesta andra tisdagar ;) Varit i skolan, kom hem och gick med hunden, tog något att äta och stack till stallet, cyklade hem och åt kvällsmat, sitter nu här och skriver medans matteboken kallar. Vi ska ha matteprov på torsdag så det blir att plugga matte för hela slanten!
En sak jag tycker är jobbigare med att gå på gymnasiet är att man får slutbetyg i varje kurs. Det betyder att till jul när vi läst färdigt den här första mattekursen 1c så får vi ett slutbetyg på den, alltså ett betyg som inte går att ändra. (Om du inte blivit underkänd det vill säga) På högstadiet fick man ett betyg vid jul och kunde sedan jobba upp det till våren om man inte var nöjd, men så är det alltså inte nu. Det gäller att ligga i och prestera hela tiden!
Man orkar dock inte sitta med näsan i matteboken hela kvällen lång, eller jag orkar det inte i alla fall. Det blir därför att ta en avkopplande löptur efter ett tag och sedan komma hem, duscha och fortsätta någon timme :) D
Dessutom har jag franska verb tills imorgon samt 10 sidor + frågor i kemi till på torsdag!
Hm... Jag känner att jag nog ska ta tag i skolarbetet nu hehe, kvällen kommer att bli lång.... ;)
 
Ta vara på er! =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0