Äntligen!

Ja äntligen har jag hittat mig en vinterjacka! Det var inte för tidigt om man säger så! Hade ju en mysig eftermiddag på väla idag och att hitta en vinterjacka var mitt främsta mål! Det blev en jacka från Zara. Ville egentligen inte köpa en jacka där då vädigt många går runt med likadana jackor därifrån. Men den var så fin och jag har verkligen inte lätt för att hitta jackor som jag kan tänka mig att köpa, så det fick bli en jacka därifrån i alla fall!
Sedan köpte jag även ett par urmysiga tofflor från Sko Rönne och ett fempack med svarta strumpebyxor från Cassle. Lite lagom shopping om du frågar mig! Jag har bara lagt pengar på sådant jag verkligen behöver och jag är nöjd med mina köp! :)
Det ända minuset med dagen var att kvinnan i informationen på väla lurade oss. Vi frågade om busstider och hon sa till oss att vår buss gick en gång i timmen, vilket den självklart inte gjorde! Hem kom vi i alla fall, men det gick inte så smidigt som vi hade hoppats på! Jag har då lärt mig att själv kolla upp busstiderna hädanefter och råder er att göra detsamma! ;)
 
Nej nu ska jag ta mig något att äta, hitta någon bra film att kolla på och mysa ner mig i min säng! Så himla skönt att inte behöva åka till skolan imorgon! Dock ska jag jobba, men börjar inte förrän klockan 10.00 :)
     
 
 
 
 
Charlie låg och solade på mammas blommor idag haha! Så söt! =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0