En fattigare men överlycklig Sanna...

Hej!

Eftermiddagen bjöd på en trip till Väla med familjen och jag kom inte därifrån tomhänt! Jag har nu äntligen köpt mig en klocka vilket är något jag letat efter ett tag. Det blev en MARC BY MARC JACOBS klocka i silver och rosé och den är för tillfället min finaste ägodel! Åh vad jag tycker den är fin! Det var en fattigare men överlycklig Sanna som gick ut från Rydbergs Ur med sin nya klocka glänsande på högerarmen! 


Sedan införskaffade jag mig dessutom ett par nya löparskor vilket verkligen var på tiden då mina gamla är totalt nedslitna! Det blev ett par asics och gud vad dem är sköna! Jag kommer flyga fram på mina rundor hädanefter! Om det är något som är viktigt när man tränar är det ett par bra skor och det kan sannerligen vara stor skillnad på skor och skor! När vi ändå var på
Väla tyckte jag att vi skulle passa på att fika på yogiboost! Det var riktigt gott och det tyckte övriga familjen också! 


Hoppas ni får en mysig fredagskväll! 
Puss och kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0