Inte så kul att vara hemma längre...

I förra inlägget skrev jag att det skulle bli skönt att komma hem till resten av familjen. När jag välkomnades av en lillasyster som kommer fram till mig och säger "Hej Sanna! Gissa vad jag har gjort idag? Jag har spytt fyra gånger nu under eftermiddagen!" hade jag en väldig lust att vända i dörren och gå ut igen. Jag gjorde det dock inte då snön och kylan därute inte var så väldigt lockande och då maten stod färdig & klar på spisen och väntade på hungriga mig. Men jag har nu stoppat i mig massa vitpepparkorn och håller tummarna för att jag ska slippa bli sjuk! Mamma har varit dålig hela helgen och än så länge har jag klarat mig!
 
 


Kommentarer
Emma

Usch fy,hoppas att du slipper bli sjuk! Hälsa till dem att dem ska krya på sig! ❤️

2014-01-28 @ 20:06:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0