Måndag och en lite virrig Sanna...

Hej på er! 

Jag gick på bussen och sa "En halv till össjö" och satte fram skolkortet. Är man virrig eller är man trött? Lite av båda skulle jag tro! Självklart tjöt det rött för sen när använder man skolkortet som ett vanligt busskort? Fick en lite konstig blick av busschauffören innan jag gick och satte mig haha! Fast jag har använt mitt vanliga busskort i helgen så det gick väl av bara farten! Kanske tur ändå att jag har sovmorgon imorgon så att jag kan sova lite längre! 

Efter skolan idag traskade jag iväg till bilskolan för lite vägmärkestester och körlektion! Idag blev det bland annat svängar på landsväg och körning på motorväg som jag fick träna på! Efter det bar det av till gymmet för ett konditionspass i form av IW! Hade mycket energi och kunde ta ut mig till max. I sista intervallen hade jag mjölksyra från benen och ända ut till fingertopparna! Precis som det ska vara! 

Ha en fin måndagskväll allihopa! Vi har en hel vecka framför oss som kanske kommer bjuda på en massa trevliga saker! 
Puss och kram <3 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0