Historia = nsdkjasbfasbdhibasjd!!!!!!

Hejsan!
 
Söndagen den 12 januari och helgen är så gott som över. Idag blev det en lång dag på jobbet och jag var inte hemma förrän vid halv fyra och efter det har jag väl inte fått gjort så väldigt mycket. Jag har tänkt att jag ska göra väldigt mycket, men så mycket mer än tankar har det inte blivit av det. Tänkte städa rummet, men sitter just nu bland dammråttorna och hundhår. Tänkte städa toaletten också, men den tanken gav jag snabbt upp! Fick faktiskt gjort lite biologi då jag drog mig för att sätta igång med historiaplugget, men något historiapluggande har det inte blivit av. När jag väl tog fram boken ringde Felicia och det var mycket roligare att prata med henne i 40min. Därefter skrek magen efter mat och mat går helt klart före historia! Sedan råkade jag hamna framför ett avsnitt av One Tree Hill och när det var slut och jag bestämde mig för att göra ett nytt försök med historiaboken fann jag mig själv helt plötsligt sittandes vid nötskålen och knäckte nötter istället haha! Åh vad det är tråkigt!! Historiaboken ligger uppslagen bredvid mig på skrivbordet just nu, men att skriva här är mycket roligare! Nej måste skärpa mig!
 
Förövrigt har jag en fruktansvärd träningsverk i vaderna. Kommer ni ihåg att jag har skrivit att träningsverk är en skön smärta? Det stämmer inte på träningsverk i vaderna! Det är bara SMÄRTA!!! Trodde jag skulle gråta när jag skulle nerför trappan imorse! Usch vill aldrig ha sådan här träningsverk igen!!! Hoppas att den är över imorgon!!!
 
Nej nu SKA jag läsa i alla fall 10 sidor historia och sedan ska jag kolla mer One Tree Hill om jag inte har somnat under läsningen. (Ja historiaboken har en sövande effekt och ja jag är kanske lite beroende av One Tree Hill!)
 
Puss och kram <3
 
 
På väg hem från jobbet!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0