En bra tisdag...

Hej allihopa! 

Nej jag tycker inte alls om det här vädret! Inte alls! När man vill ha snö kommer det ingen snö och när man inte vill ha snö kommer det massvis! Men det finns inte så mycket att göra åt saken! Om inte någon av er har numret till vädergudarna! 

Men om jag skulle sluta klaga kanske? Igår var det tisdag och jag hann med ovanligt mycket! Dagen kändes väldigt mycket längre än vanligt och jag utnyttjade tiden på ett mycket bra sätt. Efter en skön sovmorgon for jag till skolan och hade endast två lektioner då biologin var inställd och slutade med andra ord en och en halv timme tidigare än vanligt! Jag tog mig till gymmet för ett traditionellt tisdagspass i form av ben och rumpa och efter att ha slängt in lite spänst på det brann det rejält i mina stackars ben! Sedan for jag och Nellie till väla för att inhandla en väldigt välbehövlig väckarklocka till henne! Vi passade även på att mumsa i oss bärpaj och kladdkaka (såklart) och jag råkade även lägga pengarna på ett, eller nej faktiskt två par nya jeans!! Nu har jag lovat mig själv att inte köpa jeans på ett bra tag framöver!! Efter det hann vi besöka Bauhaus för lite ärenden och resten av kvällen tillbringades hemma hos Nellie. Jag hann som sagt med en hel del! 

Idag väntar en lång dag i skolan och ikväll blir det träning! 
Hoppas ni får en fin dag allihopa! 
Puss och kram <3


Säg hej till Nellies nya väckarklocka Alvin! En väckarklocka som jag tror kommer göra henne smått galen men som förhoppningvis kommer få henne ur sängen! Den hoppar nämligen ner från nattduksbordet och rullar tjutande iväg vilket betyder att hon helt enkelt måste gå upp för att stänga av den! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0