Användning av pepparkaksformarna....

Hej allihopa!
 
Nu sitter jag mätt och belåten framför datorn och ska försöka få något skolarbete gjort. För tillfället är det hyfsat lugnt på läxfronten så det gäller att passa på och njuta en aning! Imorgon har jag faktiskt en liten sovmorgon och kan ta bussen en timme senare än vanligt då jag redan gjort mitt seminarium i historia! Riktigt skönt då onsdagar är en väldigt lång dag!
 
Ta hand om er!
Puss och kram <3
 

Jag och Matilda använde oss av pepparkaksformarna idag när vi lagade mat! Lite roligare form på falukorven eller vad tycker ni? 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0